052-2411114 [email protected]

כתב אישום הוגש נגד תושב קריית ביאליק בגין 10 מעשי שוד בצפון. בפרקליטות טוענים כי הוא הגיש לעובדי הבנק פתקים בהם נכתב ״זה שוד״ או ״הכסף לתרופות״. הוא נתפס לאחר שתמונתו שודרה בתכנית "כלבוטק" בערוץ 10. עורכי דינו מכחישים את האישום נגדו

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) כתב אישום נגד תושב קריית ביאליק, בן 41, בגין עשרה מקרי שוד של סניפי בנק בצפון. בכל מעשי השוד בהן הואשם האיש הוא הגיש לעובדי הבנק  פתק עליו כתב ״זה שוד״ או ״הכסף לתרופות״. בשל דרך הפעולה שלו זכה הנאשם לכינוי "שודד הפתק" ו"השודד המנומס".

בסך הכל הצליח האיש לצאת מסניפי הבנק אותם שדד עם יותר מ-100 אלף שקלים. הוא נתפס לאחר שנקלט במצלמות האבטחה של בנק יהב שבקריית ביאליק, ותמונתו פורסמה בתוכנית "כלבוטק" בערוץ 10. עורכי הדין תומר נוה ואמיר בר דיין מכחישים בשמו.

החשוד נעצר לפני כחודש שבועות בתום מעקב סמוי של כמה ימים, לאחר שהתקבל מידע על זהותו. יחד עמו נעצרה חברתו, תושבת חיפה בת 40. בחיפוש בביתה התגלו ראיות הקושרות אותה למעשי השוד. כמו כן נתפסו ברשותם אלפי שקלים במזומן. השניים יובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בקריות.

יומיים קודם לכן, המשטרה כבר חשבה כי הצליחה לשים את ידיה על השודד הסדרתי. אולם כעבור זמן קצר התברר כי מדובר במתחזה ולא בשודד המדובר. החשוד סיפר בחקירתו כי צפה כל השבת בתכנית "כלבוטק" בערוץ 10, כדי ללמוד איך השודד המקורי פועל.

מעשיו של "שודד הפתק" האמיתי תועדו במצלמות האבטחה של סניף בנק יהב בקרית ביאליק, בבוקר יום שני שעבר. בתיעוד, שהגיע לידי מערכת כלבוטק, ניתן לראות גבר פונה לפקידה, רוכן לעברה ומגיש לה פתק מאיים. "זה שוד", נכתב על גבי הנייר שהגיש השודד.